Ελληνικα θεαματα στα αθηναικα θεατρα και αλλες εσωκομματικες αφηγησεις
Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε η Ελένη Κούρκουλα, στην Εφημερίδα των Συντακτών, εξήρε το πνεύμα, την ευρυμάθεια και τις ικανότητες του Ευάγγελου Βενιζέλου, κάνοντας λόγο για έναν θαρραλέο πολιτικό που θυσίασε τη δημοφιλία του επειδή κράτησε τη χώρα όρθια και εμπόδισε στο να γίνει μια πρώην χρεωκοπημένη Βουλγαρία. Προμήνυσε δε, πως η Ιστορία θα αναγνωρίσει τη συνεισφορά του και θα τον αποκαταστήσει.
Σε άλλο σημείο, ”επιτίθεται” – σε ποιον άλλον παρά – στον ΣΥΡΙΖΑ, αφήνοντας αιχμές για την ευθύνη που φέρει και θεωρώντας πως αποτελεί συνέχεια του σάπιου συστήματος, μιας και φρόντισε να εντάξει στους κόλπους του το – αποκλειστικά και μόνο – παρακμιακό ΠΑΣΟΚ.
Ενώ μεγάλη κατακραυγή προκάλεσε, το παρωχημένο σχόλιο της, που παρομοιάζει τον κάθε Έλληνα με ένα μικρό, μικρό, μικρό (πόσο μικρό πια σε σχέση με τις αληθινές διαστάσεις του εν λόγω κυρίου;) Τσοχατζόπουλο.
Το ότι η κ. Κούρκουλα υπήρξε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ από το 2000 ως το 2007 και ανέλαβε ως Υφυπουργός το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων το 2001, σε ένα ΠΑΣΟΚ που περιείχε εκτός από τον ”πεφωτισμένο” Ευάγγελο Βενιζέλο και το βαθύ και παρηκμασμένο ΠΑΣΟΚ, τον Τσοχατζόπουλο και πολλούς ακόμη μεγάλους, μεγάλους, μεγάλους Τσοχατζόπουλους, μάλλον την αφήνει αδιάφορη και άμεμπτη, μιας και η ίδια ως πρώην καλλιτέχνης και νυν επιχειρηματίας φρόντισε να μην φθαρεί, γυρίζοντας εγκαίρως σελίδα.
Οποιαδήποτε, ιδιαιτέρως, φιλική σχέση, της ίδιας καθώς και του δεύτερου, τωρινού, συζύγου και συνεργάτη της, Διονύσιου Παναγιωτάκη (επιχειρηματίας και παραγωγός, σε συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη NOVA και τον τηλεοπτικό σταθμό Action 24), με τον Ευάγγελο Βενιζέλο, δεν θα πρέπει να αντιμετωπιστεί με εμπάθεια και συκοφαντία.
Η ουσία είναι πως το καλοκαίρι που μας πέρασε η Ελληνική Θεαμάτων* (η μεγαλύτερη εταιρία θεατρικών παραγωγών τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια) ”διαλύθηκε” μετά την αποχώρηση της Αρχοντούλας Παπαπαναγιώτου (που μαζί με το σύζυγο της κατείχε το 100% της Ελληνικής Θεαμάτων) και η Αθηναϊκά Θέατρα Α.Ε (ιδιοκτησίας Παναγιωτάκη και Κούρκουλα) ανέλαβε την οικονομική και καλλιτεχνική διαχείριση των αρχικά τριών (Παλλάς, Μικρό Παλλάς, Αλίκη) και εν καιρώ και των υπολοίπων θεατρικών σκηνών της προηγούμενης εταιρίας.
Όχι και άσχημα για μια ηθοποιό που ταυτίστηκε με το ρόλο της Σελήνης στη μακροβιότερη τηλεοπτική σειρά της ελληνικής τηλεόρασης (ΛΑΜΨΗ του Νίκου Φώσκολου) και για μια πολιτικό που από ένα σύντομο φλερτ με το ΚΚΕ Εσωτερικού και την Ανανεωτική Αριστερά στα νιάτα της κατέληξε βουλευτής και υφυπουργός στο εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ του Κώστα Σημίτη.
Τ’ ότι το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ της περιόδου Σημίτη γέμισε στην πρώτη ανοιχτή εκδήλωση της κεντροαριστερής παρωδίας – κίνησης 58, το θέατρο Ακροπόλ, αντί για κάποιο από τα θέατρα της Ελληνικής Θεαμάτων θα έχει να κάνει με την απουσία της Ελένης Κούρκουλα από την επιχειρηματική θεατρική δραστηριότητα εκείνη την εποχή και με το ότι ο Θεατρικός Οργανισμός Ακροπόλ (του γνωστού επιχειρηματία Φάνη Κιρκινέζου) μόλις πριν από ένα μήνα – στο όνομα ενός κάποιου εκσυγχρονισμού – ματαίωσε τις παραστάσεις των Θερμοφοριάζουσων μετά από τις καταγγελίες των Τσακνή και Κιμούλη (συντελεστών της παράστασης) για αθέτηση όλων των συμβατικών υποχρεώσεων.
*Θέατρα: Παλλάς – Θέατρο Πειραιώς 131 – Εμπορικόν – Κιβωτός – Αποθήκη Αλίκη Γεωργούλη – Δημήτρης Χορν – Λαμπέτη – Αλίκη – Μικρό Παλλάς